Julstök

Första dagen på lovet och den spenderar jag med städning!
har rensat ut garderoben som skulle vara så jobbigt, men faktiskt bara är skönt!
NU håller jag på med våttorkning på alla ytor, efter att jag dammsugit. När jag är klar med detta, vilket borde vara snart, ska jag göra färdigt 3D-korten jag började på igår.
Vad skönt att det nu blir rent i mitt rum igen. Nästan alla mina möbler är helt vita, vilket samlar damm otroligt snabbt, så trots att jag torkade med rengöringsmedel & trasa för inte alls länge sen, är det redan dammigt! Som jag tidigare sagt, jag gillar att städa när man har tiden att göra det grundligt. Det är så skönt att kunna sätta på Spotifylistan vid namn Smileyface's och sjunga med piggt i alla låtar.

   När korten är klara (kommer fota & lägga upp inspiration på bloggen sedan) ska jag sätta igång med ett juligt bröd, filmjölkslimpa. Det är så himla gott! :D
Perfekt med julskinkan.

Vi hörs senare, ha ett bra lov, för nu tror jag de flesta ungdomar & vuxna börjar infinna sig i lite julledigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0