JULLOV

Skolavslutning idag, check!
JULLOVET BÖRJAR: CHECK

Åh det här är bara för underbart! Äntligen jullov! Nu har jag ett långt tag på mig att vila ut & bara vara galen! Även en del måsten som man sparat ihop till en julysselsättning. Typ städa garderoben.
Men massa bra saker såklart! Typ sena filmkvällar med bästavänner, pulkaåkning och snöbus, julklappar, massa gott, träna, vila osv.
Har bestämt mig för att verkligen träna så mycket jag hinner nu på lovet. De senaste veckorna har varit proppade med annat, och jag har inte kommit upp i mer än 3 hårda träningar i veckan. Jag vill ha mer! Jag saknar träningen efter en dag, och det gör mig galen! Massa träning ska det bli. Inte bara gym, utan pass som det var ett tag sen man var med på, spinning, skivstång, dans, core, simning mm.
Det här kommer bli bra!

Jag har firat in lovet med en sväng i Sollentuna Centrum för att inhandla sista julklappen. SÅ skönt att äntligen vara klar med det! Väl hemma blev det lussebullar & mjölk. Härligt!
Tänkte se om man hinner förbi F&S ändå för att köra en sväng med musklerna. Ikväll ska jag julmysa & sedan vara med Frida. Tror vi ska hyra film.
Nu ska jag göra julkort i 3D. Det var verkligen länge sen jag gjorde dem! :D

Så här glad var jag i somras på avslutningen. Undra om jag inte
är ännu gladare idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 01:21:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0