inredningsgalen

Jag älskar prylar som förgyller hemmet! Åh jag har längtat sedan 12-årsåldern på att få flytta hemifrån alltså, och då mest för lägenhetens skull. Få börja om, bara vita väggar & vitt golv, eller oljat ekgolv... Sedan väljer man & vrakar från scratch. Fast jag har redan planer på hur det ska se ut ungefär, min 2:a (-;
Mina symtom för flyttlängtan går inte heller över när jag går på Stockhome, Åhléns, Village & andra små privata inredningsbutiker med lantligt-moderna inslag. Kärlek.
Till jul blir det alltid fint med lite xtras!


Georg Jensen-smyckena hängs upp alla 5 till julen, älskar de olika motiven.


Lyktan & fönstersmycket från Indiska matchar ihop, vinterljus.


Glimmande guld for X-mas! Den stora granen är faktiskt ett ljus. Kanel-
stången med trådsmyckning luktar jul! Fatet från Indiska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0