Her eyes, her eyes

Fick en kommentar om mina ögon, vet inte om det var menat att vara elakt eller bara en kostigt formulerat mening... Men jag menar inget illa, och du får gärna skriva igen och förklara hur du menade. Då kan jag i alla fall tala om att jag är väldigt svensk (min morfar är heltysk, mamma halvtysk, men de har inget utmärkande utseenden direkt), men har ärvt min fars ögon som är små och inte har så högt ögonlock om man säger så. Dessutom så har jag väldigt sällan smink, brukar bara böja fransarna, och ibland använda mascara. Mina fransar är färgade, och det kan också vara så att man inte ser mina konturer på ögonen så bra heller på vissa bilder jag tar på avstånd eller liknande.
Men jag vet, och jag har fått kommentaren förr, och jag är lika medveten om det. Små ögon kan uppfattas som lite chinese, men I kind of don't care. I like myself! Om det skulle vara så att du menade något illa (vilket jag inte tror) så borde du tycka om dig själv istället för att hacka ner andra! :D


Sometimes my eyes come to be chinetic!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

Fin blogg :)

2010-12-07 @ 16:42:58
URL: http://fighhhter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0