Frida-dagen

Fantastisk uppdatering idag va? Men ni var ju förvarnade? (-;

Blev en supertrevlig kväll & dag med Frida igår. Vi kollade på en thriller på TV och myste & gosade med söta hunden Sam. Slutligen kom vi i säng & efter ytterligare prat så somnade vi även till slut.
Vaknade imorse och åt frukost, fixade oss och tog bussen hem till mig. Här har vi så tillbringat hela eftermiddagen med Andra Avenyn & Livet enligt Rosa. Shit vad skoj det var alltså! Sedan blev det middag och checka vad jag fått i julklapp innan hon far hem till sig.

Sedan har jag tränat & kört slut mig på F&S.
Nu måste jag chilla galet ett tag innan jag orkar skriva & fixa fler inlägg idag.
Ha det så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0