Fräsig fräsch frisyr!

Oh my GOD! Jag är så NÖJD med min nya frissa! Jag har klippt bob! Coolt va? Riktigt snyggt! Och slingorna blev perfekta, det ser fullt äkta ut! Mitt hår blev egentligen bara piggare och mindre "blondmörkt" av slingorna, med det är så bra gjort! Det tog ca 2½ timma hos min grymma frisör, och hela tiden var båda två tvugna att nämna hur fint det skulle bli, hur annorlunda håret blev, hur fräscht det skulle kännas, hur bra jag passade i det osv osv... Men jag är verkligen grymt nöjd! Suzanne påpekade också hur jag förtjänade "mitt nya jag" & att det var så himla kul att få göra bob med mitt hår. Fransarna är också nyfärgade igen, och det blir skitsnyggt rent ut sagt. Jag har xtremt (jag menar verkligen xtremt) tunnt hår, och det var utmärkt att skapa en frisyr som får håret växa ihop mer och få det tjockare.  Suzanne är världens bästa stylare, och i hennes lilla personligt inredda källare proppad med färglada flaskor, goda dofter & läkande produkter, får hon vem som helst att känna sig som Drottningen. Nu kommer jag gå runt och vara glad ända fram till jul, bara för man känner sig så ny!




 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jätte fint!! :D

2010-12-05 @ 01:18:33
URL: http://aalgelin.blogg.se/
Postat av: jossan

tja snygging!!!! :D

2010-12-05 @ 18:09:09
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/
Postat av: julia

glad jag blev av din kommentar och att hitta till din blogg, haha :D

du passar jättebra i detdär håret, verkligen!

kram

2010-12-19 @ 02:24:00
URL: http://juliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0