Far mot staden

Eftersom att lilla jag är ledig idag, ska jag & mamsen åka in till stan och ha det mysigt i snövirvlarna. 
Först blir det lite snöskottning, eftersom plogbilen tydligen tyckte att vår bil passade bättre inramad i snö... 
   Sömnen inatt hjälpte inte eller så mycket, är fortfarande helt slut, orkade inte röra benen imorse. Hoppas det blir bättre under dagen. Jag har i alla fall ätit en rejäl frukost som vanligt, och bara det gör att det känns lite lättare. Men nu ska jag välja kläder efter väder, böja fransarna & parfymera mig, så hörs vi i eftermiddag igen.
Hinner inte tidsinställa något intressant inlägg åt er. (-:

Nåja, en del av er går säkert i skolan ändå, eller andra njuter av lovet. 
Jag ska njuta av min lediga dag nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0