Annandagjul

Nu börjar magen kurra lite, och tur är väl det!
Efter att ha hängt framför datorn en stund, lagom trött efter träningen så börjar tiden närma sig "middag hos mormor&morfar"! Jippie! Utmärkt alltså. Tror huset bjuder på kalkon om jag inte minns fel.
Först måste jag ta på mig lite andra kläder också, sitter här i träningsoverallbyxorna och en söt t-shirt, good! (-;
Tror även att kusinerna kommer på mat, kul!

Eftertå ska jag & Frida ha myskväll tillsammans. Jag åker hem till henne och vi myser med Sex and the City i hennes nya hus, kanske äter något gott!
Sover även över där, så kan hända att uppdateringen blir låg, hinner inte tidsinställa något.
Nu måste jag byta om, imorgon ska jag på mellandagsrea också, wiie!
Ha så fint hörni, hitta på något kul efter jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0