3D-kort till julen



Ett sött snölandskap. Bakgrunden har snygg kontrast till det vita bak-
rundskortet som jag valde. Satte även på en röd ängel i trä för att
skapa ytterligare en kontrast mot det pastelliga. Det mesta i mjuka toner.


När jag gjorde bilden suddig kan ni se att det knappt syns att man bygger
lager-på-lager. Det är det som är det häftiga och gör hela effekten för 3D-
kort, så förstår ni varför det kallas just så också. Här valde jag ett färg-
gladare motiv med midnattsblå bakgrund med silver/blå-stjärnor. Typiskt
julkort!

Kommentarer
Postat av: sofia hassan

okej men det låter ju som om du har haft en fantastisk jul! Skönt o höra :) Jag har också haft en väldigt lyckad jul, familjer och vänner! :D

detsamma!!

2010-12-25 @ 19:08:13
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Fina, men var köper du "materialet", eller vad man nu ska kalla det :) Och sen har du en finfin blogg :D

2011-01-21 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0