13dec Luciadagen

Jodå, idag är det Lucia på en vardag, vilket borde betytt väldigt massa stressande med lusselinnen fram&tillbaka på olika stället, eftersom musikklasserna brukar få jobba hårt för att underhålla kontorspersonal kring denna period. Dock så var det främst de andra klasserna faktiskt som tog över, vilket jag är glad för. Har trots allt ändå haft tre sjungningar, och samtliga utanför skoltid utan större rätt till kompensationsledighet...

Därför var det skönt att stanna i skolan utan att ha något speciellt att göra. Betygssnack på en del lektioner, & det gick som väntat bra. Slutade med idrott, vilket gör att jag fortfarande sitter här i träningskläder.
Jag hade tänkt att pallra mig till F&S för antingen pass eller gym, beror på vad som sker där.

Nu blir det att fixa med lite bilder som ska användas sedan, och testa ett (för mig) nytt program.
Det dyker upp mer material i bloggen senare,
HA FINT

Kommentarer
Postat av: Sofia Hassan

man tackar och bugar :)

jag kan knappt vänta mig jullovet! Hoppas jag får åtminstonde några timmars sömn haha, alltid när lovet kommer så är det full fart och då ska man göra det ena och det andra med vännerna.

2010-12-13 @ 19:13:25
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack så mycket! avrundar förkylningsdagen med lite glass, väldigt lent för halsen ^^



vad du är duktig som tränar. Skönt att jag kan skylla på förkylningen istället för latmasken den här gången ^^

2010-12-13 @ 20:57:31
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0