Underbar dag i solen

Oj, var klockan så mycket! Vad synd, jag trodde inte alls den var så mycket! Håller just nu på att ladda över lite bilder från dagen.

Uppsala var kanon! Det var underbart sommarväder idag, så Emma Hessel, Towe och jag promenerade runt i Uppsala stad och jag köpte lite grejer som jag visar sen. Sedan köpte vi sallad på en ställe där man väljer innehållet själv, och satte oss i stadsparken länge och mysade! Efter lite mera promenad köpte vi jordgubbar, sprutgrädde och läsk som vi fikade på solbryggorna längs Fyrisån i solen! Jättetrevligt, och så cyklade vi till Gamla Uppsala där tjejerna bor och jag kikade lite på deras hus och område. Sen blev det Upptåget hem.

Nu har jag ätit kräftor och kycklingsallad med familjen och våra vänner, och mumsat Miniatyr Gelétoppar- Smultron framför datorn. Nu bli det lite TV-stund med lillebror!


Bästa Emma Hessel med sallad i Uppsala Stadspark

Söta Towe!

Jag i min nya favoritblus från NewLook på Jersey! Och älsklingsbrillorna!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag skrev ett uppmärksammat inlägg om kärlek på min blogg för inte så länge sedan. Det var ärligt och intensivt, utelämnade inga smutsiga detaljer och jag gav allt jag hade att ge. Men framförallt kändes det viktigt. Det var från början ett önskemål av mina läsare och jag valde att ta till mig det önskemålet berätta om hur det är att försöka hitta glöden igen efter man blivit dumpad. Glöden i en annars så destruktiv vardag där man vinglar på kanten av en avgrund. Jag tror att det här är otroligt viktigt att få ut, för någonstans finns det hopp. Det finns liv och det finns hopp och jag tycker att det är fruktansvärt viktigt att dela med sig utav det. Läs det gärna. :) Jag lovar dig, att det och de andra texterna som jag skrivit om kärlek, är bra.



Direktlänk till kategorin med inläggen om kärlek kommer här: http://thefworld.blogg.se/category/tankar-om-karlek.html



Kram!

2010-08-14 @ 02:16:16
URL: http://thefworld.blogg.se/
Postat av: nora

mamma tröjan!

2010-08-14 @ 13:21:31
Postat av: Towe :)

mys dag! <333

2010-08-15 @ 11:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0