Sovmorgon ger tid

Idag börjar jag kl10, och satte klockan på halv9 eftersom jag ska cykla 20i 10. Men det ärså härligt när man vaknar av sig själv, som ja gjorde idag! Jag hann till och med läsa en halvtimme innan jag gick upp srax efter åtta. Då hinner man ju smörja in sig på morgon, ta det väldigt lugnt, hinna spela pianooch blogga! Jag brukar alltid gå upp ti tid så jag hinner äta en ordentlig frukost och läsa tidningen till, och ha lagom tid att klä mig och fixa mig. Men sovmorgon kan vara underbart, när man har tid över! I vanliga fall blir det några minuters marginal innan jag måste cykla. Annars hinner man inte direkt spela piano och sjunga på morgonen innan skolan, eller vad säger ni?

Idag lär vi inte bli så många i skolan, eftersom det här är en mentorsdag. Men nästan alla i klassen är lediga, eftrsom de var på en musikal på Tibble Gymnasium i våras, och då blev det som en mentorsdag, dock kunde jag inte komma, så vi blir några få stycken att titta på film idag, lagom trevligt!

Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0