Ond träning!

Efter en kort umgänes-stund med T och Ellen och lite pianospelande blev det träning. Jag var taggad till tusen, för jag älskar detta. Dock är det laget (DamJuniorerna) som jag tränade med idag inte mina favoriter, det ska vara det egna laget i min egen ålder!! Men i alla fll skoj att få träna som jag vet kommer hålla, eftersom det var den första rikiga träningen efter sommaruppehållet, och fasta träningstider.

Jag kände redan på uppvärmning lite smärta i mina lår, men man biter ju ihop, jag trodde seriöst det var träningsvärk först. Men efter lite passningsövningar... Sträckning, ajaj! Så jag använder bara vänsterfoten resten av träningen, och då sträcker jag även väster lår, som jag också haft lite värk i. CRAP.

Jag duschade i rykande hett vatten för att värma låren och öppna kroppens porer, och sedan öste på med linement och vilade, så nu bör det bli bättre, jag kör på mer salva imorgon!

Nu innan jag lägger mig (sovmorgon till 10 tomorrow) ska jag måla tossingarna och planera in allt i min kalender,
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0