Möblerat om!

Som jag sa härom dagen (läs Städa), så sa jag att jag fick lite nya ideér om ny möblering i mitt rum. Jag skulle vilja måla om mitt rum i vitt (har en lättare lila tapet nu), för jag älskar färg, och då skulle jag kunna inreda precis hur som helst med alla jordens färger, för jag älskar också att matcha.
Så igår efter jag duschat från domare, och innan jag skulle promenera iväg till Mickis, flytade jag om allting på inte ens en halvtimme, hah! Dock blev inte allt 100% färdigt, så nu på förmiddagen har jag flyttat undan och ändrat på en del saker igen, och dessutom dammsugit och våttorkat igen! Om ni har en sång som inte går att dammsuga under förstår ni varför. Dammet under min soffsäng kunde nog gått uppåt ett par kilo... HAHA

Nu är jag trött på att sitta inne, jag måste ut i det fina sommarvädret! Fönstret har stått på vid gavel medan jag pysslat runt och lyssnat på Spotify.


I Paris på språkresan (innan vi åkte till Jersey) Jag längst till höger!

Jag älskar kontrasterna i den här bilden. Tidvattnet var helt sjukt!

Isle of Sark, som krivet, världens vackraste plats!

Kommentarer
Postat av: AMILIA

Åh i love paris!

2010-08-12 @ 14:55:41
URL: http://amilias.se
Postat av: Anonym

Ser helt underbart ut!

2010-08-12 @ 20:33:01
URL: http://mynameispippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0