Längtar efter myskväll!

Vilken tur att jag då ska iväg om en kvart! Jag & Frida promenerar iväg, det lär ta en hlavtimma hem till Mickis, sen är Maria och hennes kusin Johanna där med, så det blir jättekul! Massa snack, film och Ben&Jerry's direkt ur förpackningen!

Domaruppdraget blev väl okej, jag bröt ihop efter första matchen, eftersom det blev så mycket strul kring spelarna. De klagade inte så värst på mig, men de hade svårt att koncentrera sig på att verkligen spela fotboll för att det är KUL, istället för att börja tjafsa...
Jaja, det är i alla fall 420kr på konton strax!

Nä, nu måste jag klä på mig, det är bråttom!
Mys på ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jag trr jag ska tacka ja :D



härligt :) dagen idag har varit full av tankar, men jag har nog fått i ordning på de :)

väntar nu på att pojkvännen ska komma hem :)



hur är e idag?

kram

2010-08-12 @ 14:21:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0