Kräftskiva ikväll!

Äntligen fredag, veckan bästa dag!


Efter skolan gick vi några tjejor till centrum och handlade en dop-present till vår lärare som ska döpa sitt barn på söndag, och vi har blivit bjudna att sjunga ett par sånger på cermonin! Vi är ju en musikklass och sjunger varje dag, men det är ju inte direkt Adolf Fredriks Flickkör, utan en simpel musikklass i förorten... Det måste kännas lite skumt & lustigt att ha sina elever på en familje/privat grej. Men det ska i alle fall bli kul och det låter vackert! (-; 

Till mellanmål idag blev det ris med sweetchili, haha! Jag var så hungrig efter skolan, och kände att energin och blodsockret var väldigt lågt, så det blev en minimiddag!

Jag tror jag ska ta en dusch strax, för ikväll är de kräftskiva! Åh vad gott och trevligt! Vi är flera sycken familjer som bor väldigt nära varandra, och på låg-och mellanstadiet gick alla vi barn (som är födda samma år) i samma klass, så våra föräldrar känner varandra bra. Så turas vi om att ordna fester vid olika årstider och ha knytis!


Jag har fått en cruch på det här med att stoppa in tröjan i höga byxor,
love it! Chinos (favoritplagget!), smalt bälte, tunn kofta från NewLook
och som vanligt ett par kilo smycken, enormt halsband, armband, örhängen
ring, och sotat smink, hög tofs.
Just nu sitter jag ändå i linne och minishorts och ser ut som en gymnast, hehe!
(inte så seriös på översta bilden, är för glad idag)

Kommentarer
Postat av: Malin

jättesnygga byxor, var är de köpta någonstans? :)

2010-08-27 @ 19:50:52
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0