Imorgon... IMORGON

Ni anar inte hur glad jag är just nu! (och tyvärr har jag ingen bild som visar det heller) Jag sitter här och skrattar åt mig själv, HAHA! Jag är klar med packningen, två stora bags med träningkläder, vanliga kläder, lakan, skor, handukar, teknik, necessär... osv osv osv
Dessutom har jag handlat matsäck inför morgondagen.

Men okej, till saken!

IMORGON ÅKER JAG TILL DANMARK MED MITT LAG! 

Vi ska träna i tre dagar, fotboll dagarna i ända, bara vara med laget. Tjafsa, skratta, spela, träna, kicka, lyssna på musik, äta, dö&överleva, dansa, FREAKA OUT (som händer rätt ofta).

Jag älskar mitt lag, Bollstanäs SK F-95, ni gör mig lycklig.
Spjald på Danmark that's the place onsdag-söndag.

Nu ska jag bråka klart med Cecilia & Fanny som vill att jag ska åka med dem i bilen till Göteborg (färjan går därifrån), och Frida & Jossan som vill att jag ska åka med dem... BESLUTSÅNGEST
Vi hörs jag vet faktiskt inte när, HA FINT

En liten del av underbara laget i privata uniformer (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0