Fotbollsmatch på G

Första dagen enligt schemat i skolan. Det kommer bli bra, sista året i grundskolan. Det mesta är som vanligt, en del förändringar, men annars ingt speciellt. Jag hr alltid haft lätt för mig i skolan, och skulle inte tro det blir något problem nu heller. Visst är det nu allt räknas med slutbetyg och så, men fortsätter jag som förr, kommer jag gå ut nian i vår med ett fett tandsmile!

Nu har jag taggat för match borta i Spånga med 93-94 laget, med VM-låten WakaWaka med Shakira. Jag tröttnar aldrig! Nu måste jag kila ner och hjälpa brorsan med middagen innan han får spader... Sen ska jag nog se över ett scrapbooking-kort och se vad jag ska använda mig av för figurer till en barndop!

Klockan sex är det samling för match, REDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0