En typisk Lagom-dag

Igår blev mest en trevlig hemmakväll, eller? Jag var alldeles för trött för att uppdatera bloggen, och som jag tidigare sagt så låg jag i sängen kvart över tio! Jag var ialla fall förbi hos Ellen någon timme eftersom hon fyllde år igår, och åt italiensk buffé. Sedan gick jag hem och sprang 8km och ett kort styrkepass. Ellen, Evelina, Frida & Tobbe ville få me mig ut igenpå kvällen, men jag stannade hemma i duschen och en kort stund framför TV:n, som annars inte händer så ofta.

Vädret idag är lite sämre, men jag kanske ändå cyklar ner till Bippen och hälsar på hos Fotbollsskolan! Jag jobbade ju där i Juni, men nu ärdet en till vecka i Augusti. Kanske är några av "mina ungar" där? (:

Vid ett har Frida poolparty i sitt nya husm med stoooor pool, skoj att träffa folk och bada igen (trots vädret, men det ösregnar i alla fall inte)!

Vi hörs i eftermiddag!


Bjuder på en sommarbild bara för att bya stämning på vädret!

Kommentarer
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

sv: men ååg tack!! :D

2010-08-17 @ 10:50:40
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0