Favorit

 

Det här är nog mitt favoitplagg. Eller nåja, ETT av, jag har så svårt att
bestämma mig, hihi. Det är i alla fall en tunika, från Vero Moda, som jag
köpte i somras på Gotland. De hade dagens erbjudande på denna söta
sak, men minimala pupitarutor i marinblått, och resår-broderi över bröstet.
Jag tyckte inte den var särskilt snygg på sin galge, men mamma fick mig
att åtminstone prova den. Och när den väl satt på: Jag var helt fast! Den
satt ju hlet perfekt och var så otroligt söt! Jag bodde i princip i den hela sommaren.
Snyggt med bara ben, och svarta seglarskog i skinn. Nu kör jag på svarta tights
och vita "converse" till, och den ljusa skinnjackan (i headern). Jag är kär!
Ett plus, inte för att den var dyr innnan, 299 kr, men på erbjudande: 149kr.

Kommentarer
Postat av: Carro

Riktigt söt! :)

2010-04-04 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0