8april Uppdat. 7april

Puh, vilka dagar det har varit!
 Igår kom jag hem från kryssingen med mina vänner. Vi hade det bra: sjöng karaoke, bytte påskägg och åt godis, åt mat och hade allmänt trevligt! Så fort vi blivit hemskjutsade, bytte jag bara om, och pacade upp väskan, sedan åkte jag ned till kyrkan med Frida. Det var extra övernattning med konfan, så där bara på kul. Vi lagade tacos tillsammans och åt, och tittade på film. Dock valde jag, eller snarare var tvungen att inte sova över.
För idag hade jag ju cup! Österåker-cupen i Åkerberga. En utomhuscup på 11-manna, och snäppet kortare matcher, bara 2x20 minuter varje match, och eftersom vi tog oss välförtjänt till final efter tre obesegrade matcher, vann vi slutligen finalen på straffar. Jag älskar vårat lag

Nu är jag för övrigt helt slut, och ska bara vila resten av kvällen. Imorgon träffar jag Maria, Mickis och Frida. Vi ska "byta" kläder med varandra. Om jag orkar ska jag kolla ut lite plagg, annars tar jag det imorgon,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0