6april igen

Så! Sitter och letar efter pistagenötter i mitt påskägg. Jag gjorde latmask-tabben: Stoppar tillbaka alla skal i ägget, istället för att slänga dem. Så nu ser jag knappt vilka som är tomma eller med nötter i. Då och då dyker det upp en liten cashewnöt från botten också.

 Har i alla fall varit på banken nu hos en mycket seg kille. Hamnar man annars hos rätt person, tycker jag det är kul att prata lite lättsamt sådär, men denna grabb var lite seeeg... =) Hade en massa kontanter, mycket mer än jag trodde, som jag fått när jag sålt mina 3D-kort, och pengar är ju alltid skoj. Ännu mer skoj är det att jag samlade (samlar egentligen, men efter idag: samlade) på 50-öringar. Jag hade 300 stycken femtioöringar, alltså 150 kronor som jag aldrig använder, som bara ligger där. Men nu sitter de alltså på kontot=D Så alla mina kära vänner som brukar sponsra mig med dessa söta mynt: It's over

Jag har en påskpresent kvar att slå in, som jag ska ge till vännerna på kryssningen. Det ska jag fixa nu, och sedan gå ut en sväng i det underbara vädret. Nu är det verkligen vår, tror jag. Man kan aldrig vara på den säkra sidan, eftersom det helt plötsligt började snöa igår, efter två vekors vackert väder...

Har också lagt fram grejerna till mini-resan. Ikväll blir det lila leggings, lila lackjacka och lila midjebälte, svart linna och svarta klackar. Supercoolt, enligt mig. (jag vet ju att folk har åsikter om min stil *host*, men jag har fått svar på dem, och jag ska prata lite med en av tjejerna någon gång, som verkar ha ångrat sig, så om du läser detta, jag har bar inte tid med dig nu). Kamerna åker tyvärr inte med, den är med bror Johan och pappa i Italien, Rom,
HÖRS kanske på torsdag då

Kommentarer
Postat av: Frida <3

Jag tar med mig kamera så d är lugnt ;)<3 vi kommer att ha såååå himla kuul ikväll!!!!!! :D

2010-04-06 @ 13:57:49
Postat av: Maria

men nej!! vem ska jag nu ge min överblivna 50-öringar till?? :S ;) <3 <3

2010-04-09 @ 15:32:13
Postat av: Sofia

Det är absolut ingen fara Maria! Du får gärna ge dem till mig ändå. Vem vet, jag kanske hinner sätta in 300 till innan min favorit valör försvinner i september? :D

PUSS

2010-04-10 @ 13:22:19
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0