5april Uppdat. 4april

Det här är inte sant. Eller jo, det är det, men det snöar ute! Jisses, vad ledsen jag blir! De tre senaste dagarna ar jag liksom varit ute på kvällarna i vårjcakor med mina vänner, och det har bara varit aningen kyligt...

Igår hann jag inte uppdatera, var på påskgudtjänst, sedan hos mormor och åt, tränade och sen var jag hos Ellen på filmkväll med Frida Oliver Tobias Ellen.

Idag ska jag när som helst åka till Kista och träffa Maria, och hälsa på min PRAO-plats: Stockhome. Inredningsbutiken som säljer ALLT i min smak, massor av cupcakes och sådana prylar. Hälsa gärna på under de två kommande veckorna, 15 & 16.

PS. Jag håller på att skratta ihäl mig, helt ärligt. Fick två kommentarer från olika personer och IP-nummer. Jag vet inte om någon försöka lura mig, men helt ärligt, jag bryr mig inte! De "bad om ursäkt" för att de tyckt min stil var så ful, och att de skrivit en sådana kommentar, och att "de sårade mig så djupt". Dock undrar man ju, eftersom jag fick två kommentarer från kasnke, jag vet inte, olika personer, och båda påstår vara den som skickat kommentaren, men i det inlägget fick jag bara en kommentar. Vilket innebär att det ändå är fegt av dem. Förresten, har ni läs-problem? Jag skrev att jag inte bryr mig om vad ni tycker. Tyck att jag har Sveriges fulaste stil. Så länge ni inte har på er det, så spelar det ingen roll för er. Eller det doftar lite avundsjuka häråt...

Kommentarer
Postat av: Simelia

Jag tycker att du har skitfin stil Sofia, fan ta dem som inte tycker de, de saknar ju smak! ;) <3

2010-04-05 @ 21:11:48
URL: http://siimiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0