2april Långfredag

Våren är här, i allra högsta grad

Jag sitter och lyssnar på ABBA, men ska så fort jag skrivit klart detta inägg, gå ner till uterummet och måla lite ny akvarell, och klippa ett par 3D-kort. Det börjar bli lite kreativitets-dag igen! Var i kyrkan imorse på gudtjänst, eftersom vi måste gå på påsken. Sedan gick jag en kortis i centrum med mamma, och köpte nagellack, och linement till mina ben (jag får ont när jag tränar, linement hjälper mot värken). Vädret är verkligen toppen, med sol, lite moln och lätt vind. Senare ska jag fixa naglarna med de nya lacken, och slå in lite påskpresenter. En promenad ska jag gå när jag har tid, Ha det toppen!
GLAD PÅSK

                                    
Allround-lack                                         Ett lite ljusare       Ett mörkt men
Både bas-topp-och                                 men starkfärgat.   starkt rosa
stärkningslack

Kommentarer
Postat av: dani

sv: nej, det har vi inte :) so you can call me! puss

2010-04-03 @ 09:58:04
URL: http://danielaz.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja den kommer från garden collection ;) jag kunde inte bestämma mig så jag tog den i den andra färgen med ;)

2010-04-03 @ 11:27:41
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/
Postat av: Carro

Jättefina rosa färger :)

Glad påsk sofia!

2010-04-04 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0