29april Stress

Jag vet att jag säger detta hela tiden, men tiden, var tar du vägen!? Varför springer du ifrån mig?
Det var nämligen så att jag har haft en dålig dag i skolan idag, och det började sent igår kväll. Jag "pratade med mig själv", och kom fram till att jag mår psykiskt dåligt över all stress. Jag stressar inte, för jag planerar allt in i minsta detalj, men jag har däremot sällan tid över. När jag väl har det, tycker jag det är tråkigt att jag inte har något att göra. Jag gjorde upp en lista i mitt huvud över alla saker som ger mig tårar av stress, eftersom jag tycker att jag inte hinner med allt jag vill. Det var säkert över tjugo saker som jag tycker jag borde få mer tid till. Problemet är att jag inte kan välja bort något, för allt är viktigt för mig, på riktigt. Jag funderar på att prata med någon, för jagvet att det här inte är bra, det skadar min psykiska hälsa, och jag vill göra något åt detta innan det är för sent...

I alla fall så blev faktiskt dagen lite bättre efter sista lektionen som var idrott, och vi spelade innebandy, jag älskar! Sen är jag nöjd med att jag gjorde matteläxan innan jag satte mig vid datan för att läsa bloggar mm. Så nu är jag klar med det superviktiga, sen ska jag äta, och innan träningen läsa på regler, då jag ska döma en 7-manna cup för tjejer i helgen! Ska bli kanonkul! Sen blir det träning med laget, jippie!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0