26april

En kort inlägg bjuder jag på idag, sorry. Men ni kan ju bläddra i arkivet, eller läsa och kommentera de senaste, änvänd er kreativitet! ;)
Idag har jag älskat hela dagen, eftersom det varit sol i princip hela tiden, och kännts som sommar. Mindre bra har ju varit tröttheten. De tre senaste veckorna har jag gått upp mellan 8-10, och nu ska man gå upp före sju...
Ikväll är det dessutom sen träning, men det är det sååå värt!
Nu är jag väldigt hungrig!

Dagens mellanmål: Två kardemummaskorpor med smör och ost, ett äpple och mjölk

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du verkar ha en bra dag :) själv har jag tagit en lång promenad i gamla stan och shoppat en del också:) hahah super kul min dag också

2010-04-26 @ 19:04:31
Postat av: Sofia

Vad härligt att höra! Förresten, jag älskar gamla stan! Jag måste åka di snart, jg ar inte ens varit i city på flerflera veckor! :D

Ha de kanon!

2010-04-27 @ 16:18:44
URL: http://sofiaalice.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Så gott med kardemummskorpor, älskar det :D



Sv: Ja precis, speciellt på våren!



Ja jag förstår vad du menar. Men ibland är det inte självkänslan som är låg utan ibland är det faktiskt att man måste ändra på utsidan, så var det ialalfall för mig. Men jag tycker det du vill bli låter toppen Sofia, satsa på det, det skulle nog passa dig perfekt!



Ha en fortsatt toppen bra kväll!

2010-04-27 @ 21:45:42
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0