22april

Visst, det blir ett kort inlägg.

Vi gick inte vidare till riksfinalen i T8, men jag är väl helt okej nöjd med min egen insats som frågerepresentant, dessutom för de svåra frågorna och uppgifterna, måste jag säga!
 Ska alldeles starx äta middag och handla inför imorgon, då jag är ensam hemma. Lite vänner kommer väl antagligen att hålla mig sällskap, men i alla fall, förberedlser är viktigt! Sedan blir det fotbollsträning i regnet. Det har i alla fall slutat vräka ned snö, som resten av dagen...

Ett kort inlägg, ointressant och mycket stavfel. S¨å blir det när man är stressad. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt... Dessutom känner jag mig inte så bra just nu. Förlåt
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Carro

Har det hänt något? finns alltid här om du vill prata<3

2010-04-22 @ 18:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0