1april

Tiden springer iväg

Jag började dagen men aningens sovmorgon, eftersom jag skulle på undersökning hos tandläkaren. Det ÖSREGNADE när jag gick utanför dörren, och var tvungen att gå tillbaka och hämta ett paraply. Men ska jag vara ärlig... Jag var inte särkilt ledsen för att det regnade. Varför ska man var det? Det är bara väder som man inte kan göra något åt! Hursomhelst, tänderna var kanonbra, inga hål eller liknande. Jag försökte lura mamma och mina vänner att jag hade fyra hål, men jag är fruktansvärt dålig på att hålla sådana skämt i mer än tre sekunder.! Dessutom hade jag fyra hål i byxan, haha;)
 
Vi slutade lite tidigare än vanligt på torsdagar eftersom att vi inte hade någon idrott, utan istället var vi i kyrkan och lyssnade på 9:ornas reportoar som de hade i Prag på sin musikresa förra veckan! De är verkligen duktiga!
 Nu är jag hemma och det är äntligen dags för PÅSKLOV!
Jag älskar påsken!
Det bästa är, att efter lovet, går alla åttor på skolan direkt på två vekors PRAO!!! Jag berättar mer om den senare,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0