18april kväll

När Maria och jag tagit promenad och ätit lunch, gick vi på en gudtjänst i kyrkan. Fast det var inte en sådandär långtråkig, utan det var barnkörerna som sjöng vad de gjort under våren. Roligare än vanligt, alltså! Sedan stannade vi kvar i cirka en timme, för det var filmkväll med ungdomsgänget. Vi hade rätt mysigt tillsammans vi också.
 Nu ska jag strax ställa mig och köra lite "hemma-gym", med hantlar och magövningar. För övrigt har jag haft en vilodag, utom två lagom långa promenader. Har ju dessutom faktiskt jobbt på riktigt, och det ger ju lite motion, och är rätt tufft, att inte ens sitta ned på flera timmar, ooch lyfta, packa upp, flytta om, ändra osv...
Imorgon är en ny arbetsvecka, tyvärr den sista,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0