17april

Ja då så! Zumba var ju då jätteskoj, och nu har jag vilat ett tag, och ska vila ytterligare en stund med min bästa vilokamrat tidningen amelia. Måste strax äta lunch också, för jag har match ända borta i Älvsjö mot Hammarby DFF. Och det gäller faktiskt finalplatsen i Ersans Pokal, så vi är vidare i semi, jättehärligt!
 Förresten, Zumba är såklart kanonkul, men fotboll är bäst, fast på ett hlet annat sätt! Fotboll är en idrott, och zumba är en träningsform, det går inte att jämföra dessa! Tänk er balett jämfört med en hockeyspelare! De har ju inte direkt lika kroppsbyggnader, om man säger så ^^

Jag antar att jag bloggar ikväl/eftermiddag, vi får se,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: dani

heyyyyy! bilderna på dig är inne och redigerade. ska bara fixa header nu! pussssssssss

2010-04-17 @ 18:45:27
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0