14april

Go' kväll. och jag ber hemskt om ursäkt för den kassa uppdateringen, men jag det är väl ändå accepterat att man inte har tid? Dessutom hade jag förvarnat. Jaja, nog om det!

 Idag hade jag en kanondag på Stockhome, och jobbade med världens happyface, Nicolina. Hon gav mig roliga uppgifter, och som huvuduppgift fick jag att rensa upp bakom kassan och på lagret. Jag tycker det är så skoj att organisera, och dessutom blir det ju kul när man får credit för det sen, de blev supernöjda!
 Efter arbetet gick jag till pappas jobb precis bredvid, och vi åkte till Sollentuna för att fixa mitt pass hos polisen.
Efter en snabb middag var jag på danspasset och sedan gick jag en liten promenad. Nu har jag duschat och ska fixa naglarna lite senare, och såklart: titta på Andra Avenyn,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul att det går bra på praon!:)

2010-04-15 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0