11april eftermiddag

Jag bloggar nu innan jag åker till stan istället för när jag kommer hem. Har lite annat att fixa då istället, bland annat förbreda för min prao på inrednings- och prylaffären Stockhome i Kista galleria, som börjar imorgon!
När jag slutat ska Dani möta mig, och vi ska fota inför min nya design på bloggen! Vill ha något vårigt och ljust! Jag är säker på att vi kommer fixa det galant tillsammans! Jag har fått hur många kommentarer som helst angående den headern jag har nu, och jag är tacksam för det. Det är så otroligt roligt att höra när folk gillar ens blogg! Men jag är säker på att ni kommer gilla den nya också, nu kommer inte bli besvikna, Daniela fotade ju den nuvarande också,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0