10april

Wiho vad skoj det är att döma fotbollsmatcher för småttingar!
Har rätt nyligen kommit hem från Ronja Cup efter sju dömda matcher. Som sagt,det var min första gång, och första och andra matchen var liiite sådär, var lite havt tveksam (DÅLIG egenskap som domare), men sedan gick det kanon, enligt mig själv då... Nej, men faktsikt! Men det kräver att man är med i spelet och lite snabbtänkt måste man ändå vara. Och framför allt ha koll på reglerna, och vad fotbollen faktiskt handlar om.

Tyvärr var vädret litehalvkasst, och de sista matcherna duggregnade det, och jag förfrös nästan. Men nu sitter jag i mjukisdressen efter en lite för lång och lite för varm dusch...
Vid fyra ska jag på en konsert i Missionskyrkan, annars ska jag verkligen bara ta det lugnt som attan!
PS. Jag ska fota kläderna jag lånade, och särskilt kjolen kommer hamna här på bloggen (en liten hälsning till Sandra),
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh.. tack så hemst mycket,;) älskar din stil verkligen. Men jag skulle också vilja att du plockade ut några favorit plagg du har i din garderob(ganske en videoblogg på det) Men är värkligen förtjust i dina kläder. Om det inte är för stor begärdaså skulle jag vilja det;) Love your blogg.

2010-04-10 @ 20:07:08
Postat av: Johanna

Gud vilken söt header du har ! :D <3

2010-04-10 @ 20:49:41
URL: http://misstibble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0