7sep

HEJ! Jag vet att det blir lite snålt med inlägg nu, men det är så.

Dels är det rätt mycket med skolan, eller sådär lagom mycket, så man orkar med. Så efter skolan blir det läxstund om vi har någon. Sedan är det träninga typ varannan dag. Men jag skriver så fort jag har tid, och jag tror det kommer bli minst ett varje dag. Dock kan det bli lite sena inlägg, så jag kanske inte uppdaterar först på kvällen...

Men i alla fall. Måndagen har varit bra. Vi har "bara" fem lektioner, och slutar kvart över tre. Gjorde läxor när jag kom hem, och åt lasange. Träningen gick inte alls så bra.... Jag har sträckt ljumsken, så jag har ont och kan inte skjuta eller överanstränga höerbenet. TRIST! Men jag såg på vår hemsida att vi inte har nästa träning först på fredag, så det blir vila ett atg nu, vilken kan vara bra för ljumsken.      Ska gå ner och hålla familjen sällskap nu, och t något lätt att äta!
Ha en trevlig kväll och sov gott!
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0