3sep

Godkväll! Blir en sen uppdatering idag, har varit lite upptagen.

Skola som vanligt med sexualkunskap, musik, religon och idrott. Idrotten var jättekul, vi spelade volleyboll och hoppade längd. Längdhopp är en av mina favoritgrenar inom friidrott.
Vilken idrott gillar ni bäst?

Efter skolan cyklade jag och Mickis hem till henne och åt mellis och pluggade massa: kemi, matte och musik. Vi kollade på lite videos på Youtube, bland annat lite jullåtar, och vi längtar sååå till julkonserten 18 december, som våra musikklasser på skolan har varje år i Immanuelkyrkan i stan.
Jag åtmiddag där också, linssoppa och pannkakor med hallon, hjortron och glass! Åh vad gott!
Snart ska jag göra mig i ordning,och läggamig och läsa redan. Jag lägger mig nästan alltid vis halv tio, så skön att inte vara trött på morgonen.
Sov ordentligt!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0