15sep

Hallo !

Såg nu att jag skrivit fel datum på rubriken igår, det skulle stårr 14sep...  ! URSÄKTA!
Jag har haft en toppendag idag, som alltid!
Vi hade aldirg något prov idag, jag tror(hoppas) vikarien isåg hur sjukt det var!
Men vi hade idrottslyft, amerikansk fotboll. Det var jättekul och vi fick tacklas med skydd och hjälmar! Och kasta lite och sånt också då...:)
Jag hade tänkt gå på ett sep-pass påFriskis&Svettis, men ångrade mig. Var istället ute med några kompisar och hade kul. Har pluggat igenom no-läxan en snabbis också.
Nu ska jag sätta på te, och läsa lite ur min bok. Sedan har ju Andra Avenyn börjat för säsongen igen, missa inte det! För er som inte vet, jag är galen i AA! Jag tittar aldrig på GossipGirl, One tree hill, eller så. Det är bara Andra Avenyn, och Topmodel när jag kommer ihåg!
Ha så trevligt, och titta på era favorit-program!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: carro

åhhhh nej jag missade andra avenyn igår igen! du måste påminna mig nästa gång :)

2009-09-16 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0