2okt

GODDAGENS! :)
ÅH VILKEN TRÄNINGSVÄRK JAG HADE IMORSE, OCH NU OCKSÅ FÖR DEN DELEN! JAG BRUKAR ALDIRG HA DET, MEN JAG ÄR INTE SÅ VAN ATT ÄNVÄNDA ARMARNA TILL ATT T EX. KASTA SPJUT ELLER KULA, SÅ NU FICK JAG TA DET, MEN DET ÄR INGEN FARA.

VID HALVSEX HAR JAG SAMLING INFÖR MATCHEN SOM SKA SPELAS IKVÄLL. SKA ÄTA LITE MIDDAG FÖRST, OCH PLUGGA LITE OM JAG ORKAR. TVÅ PROV TILL PÅ MÅNDAG, OCH BÅDA BEHÖVS VERKLIGEN PLUGGAS TILL,KEMI & MATTE, TVÅ RÄTT SVÅRA ÄMNEN...
UPPDATERAR KANSKE SENARE IKVÄLL, ANNARS FÖRMODLIGEN IMORGON.
HÖRS

Kommentarer
Postat av: carro

har också träningvärk, det är verkligen jättejobbigt!

har vi inte matteprov nästa måndag?

2009-10-03 @ 20:24:15
Postat av: Sofia

het rätt,carro, provetr är inte först nästnästa vecka! tur att maria räddade mig från det!!! jag hade tänkt plugga ihjäl mig på matte i helgen, men tur att jag slapp det!

2009-10-03 @ 21:21:28
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0