25okt kväll

Har varit i stan nästan hela dagen nu. Är helt slut. Men det var i alla fall jättekul. Jag och ett gäng från laget shoppade, kollade, provade, åt och hade allmänt kul! Men redan imorse hade jag ont i huvudet, och det blev bara värre under dagen... Så i slutet var jag rätt trött och bestämde att jag är hemme ikväll. De andra skulle gå ut, och hade nog hägnt på om jag var lite piggare i huvudet... Min brorsa har bakat scones och stuckit iväg till en kompis, schysst! Jag ÄLSKAR scones!! Godast med grädde och sylt till!
Blev inte så mycket inköpt idag, bara ett tunt läderarmband i svart, passar till allt. Och ett matchenade hårband i flätat läder, som jag tittat på sedan i början av sommaren, men hittade inte det riktigt snygga först nu. Snyggt att sätta upp luggen med, eller ha i panna ovanpå luggen! :)

Ska som sagt till stan imrogn igen med andra vänner. Då ska jag titta lite nogrannare på ett par saker som jag "behöver" och se om jag hittar dem som jag vill ha dem. Visst är jag kanske lite för kräsen, men jag vill att de ska vara riktigt snygga!!

HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0