23okt

GUTENTAG!

Nuär jag hemma från skolan. Detär ju FN-dag imorgon, men vi hade temadag idag, om just det ämnet, vilket var jätteskönt eftersom det innebar att vi hade sovmorogon till 9:15 och slutade 14:00 . Behövde verkligen det,var helst slut i går kväll. Men då är det ju jättetur att det är LOV nu! Känner att jag verkligen behöver en veckas vila nu, från läxor, försäljning mm. Känner att jag har tränat mindre än vad jag brukar göra utöver fotbollen. Om jag inte är borta har jag verkligen lust med mera träning under lovet!
Ikväll är et föräldramatch på träningstiden. Spelarna mot föräldrar,och jag är supertaggad! Med vårat lags goda stämmning och spel kommer vi LÄTT ta de vuxna! Efteråt blir det hem och duscha och fixa i ordning sig, sedan ska laget träffas för att äta pizza tillsammans, det ska bli hur kul som helst! :)
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0