22okt

Vi hade gympa sista lektionen, så istället för att byta om och duscha i skolan, tog jag en powerwalk direkt hem,skönt. Har duschat nu och tagit på mig en mysugt stor kofta och mjukisar och ätit mellis. Nu håller jag på att lägga in bilder i datan från min kamera. Internet är väldigt segt här nu, så allt tar sådan tid! USCH!
Efter jag har ätit middag, ska jag och mamma hem till Mikaela och Maria, jag ska sälja Newbody (märke som säljer underkläder mm, som är till för att idrottsföreningar ska tjäna pengar).
Är ganska avslappnad nu. Vi hade ingen NO idag i skolan, för vår lärare var borta med 9:orna, och vi hade vikarie i SO, så dagen har varit lugn, jätteskönt!


Hela fantastiska klassen på konsertdagen!Tyvärr blev bilderna under
själva konsertet förstörda pga ljuset...


EN av bilderna från förra lördagen med Daniela & vår "höstsession"
http://danielaz.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0