18okt

Hejsan!
Jag läste nyss en kommentar om att min nya bloggdesign var jättefin & höstinspererad, jag blir så glad! Jag tror ni har förstått att det var meningen med "lite" höst i bloggen, självklart! :)
Jag har varit på möte på bippen, om att bli fotbollstränare för årgång -03/04, och sedan var det träning efter det. Men tyvärr hade jag jätteont i magen, inte alls kul att träna då :(
Men när jag kom hem, gjorde jag det mysigaste som finns. Man är frusen, tar av alla svettiga kläder,hoppar in i duschen och skruvar upp på jättevarmt och scrubbar hela kroppan, håret får en inpackning, tånaglarna får en uppfrächning och man smörjer in kroppen i en mjuk bodybutter. Sedan går man ner till köket och äter något riktigt gott, snacka om en äkta söndag!
 Nu ska jag smörja in ansiktet i nattcreme, och lägga mig!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0