15okt

HALLÅJ!
NU SKA JAG STRAX IVÄG TILL MIN VÄN. VI SKA PÅ 456m MUSIKAL, JAMARNA & GÄNGET, SOM VÅRA YNGRE MUISKKLASSER STÄLLER UPP.
HAR VARIT OCH SPRUNGIT EFTER IDROTTEN ISKOLAN, EFTERSOM JAG INTE KÄNDE AV LÅRKAKAN I BENET. MEN JAG SKULLE VILAT, KÄNNER AV DEN NU!
MEN DET ÄR URMYSIGT ATT SPRINGA PÅ HÖSTEN, NÄSTAN BÄTTRE ÄN SOMMARN. LÖVEN HAR FALLIT LITE I SPÅRET, DET ÄR LAGOM KALLT OCH DET DOFTAR GRYYMT!
SMAKADE LITE AV CHOKLADEN FRÅN STOCKHOLMS CHOKLADMÄSSA. MINA VÄNNER VAR DÄR, MEN EFTERSOM JAG INTE KUNDE KOMMA,PLOCKADE DE ÅT SIG LITE MSAKER TILL MIG, GULLIGT!
NU MÅSTE JAG SÄTTA PÅ MIG LITE ANDRA KLÄDER INNAN JAG SKA TILL TOBBE!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Hösten är mysig trots allt, löven, doften, kylan, mörkret tror jag gilalr det lite ändå! :D

Sv: Hihi, jag jag vet det nu! :D Tack du är den första som talar om vart man kan köpa dom i SWE så nu ska jag köpa mer!!

Good natt!

2009-10-16 @ 00:51:48
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0