13okt

HEMMA FRÅN SKOLAN, EN GANKSA BRA DAG, ALLTID!
FICK REDA PÅ PROVRESULTATEN FRÅN MATTEPROV B-DEL, OCH TOTALT FICK JAG 31 AV 40,JAG ÄR NÖJD! ANNARS VAR DET INGET SPECCIELT SOM HÄNDE SÅ DÄR VA?
MEN EN JOBBIG SAK VAR ATT IGÅR FICK JAG EN LÅRKAKA PÅ TRÄNINGEN, VILKET INTE GJORDE SÅ JÄTTEONT DÅ, FÖRUTOM NÄR JAG FICK SMÄLLEN. SÅ JAG FORTSATTE TRÄNA, KÄNDES INTE ORDENTLIGT FÖRST NÄR VI SLUTAT, SÅJAG HAR HALTAT RUNT I SKOLAN IDAG, UPP OCH NED FÖR TRAPPOR...HOPPAS DET GÅR ÖVER SNART!

JUSTE, IMORSE SNÖADE DET HEMMA HOS MIG! INTE NÅGRA FLINGOR, UTAN REJÄLT FAKTISKT! MEN DET VAR FÖR BLÖTT FÖR ATT SNÖN SKULLE LÄGGA SIG, SÅ DEN SMÄLTE BORT, VILKET NÄSTAN VAR LITE TUR, SNÖ REDAN I MITTEN PÅ OKTOBER VET JAG INTE OM JAG ÄR JÄTTESUGEN PÅ...?
HÖRS

En av mina nya blusar jag fick från en vän i födelsedagspresent.
Supersöt med den lilla rosetten!

Ursäkta vridningen! Tänkte sätta mig och måla lite grand nu, med
akvarellfärgerna & materialet jag fick när jag fyllde år, som önskat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0