5nov Guy Fawkes Night

Jag vet att GuyFawkesNight inte firas i Sverige, bara Storbrittanninen, men ändå, det är det idag i alla fall, orkar man får man googla på vad det är för något, jag orkar inte förklara, blev nämligen på riktigt dåligt humör just precis nu!!

Efter skolan var jag ju på utveckligssamtal, men det var inte så mycket, så det tog bara tio minuter. Sedan gick mamma oc jag till centrum, och jag köpte en present till Jossan som fylller år imorgon, och jag ska till henne. Typ hela laget ska dit! KUL! Jag köpte också ett par nya, jättecoola skor! Och det är därför jag är så irriterad, inte för de nya skorna, utan för att när jag skulle fota dem, bland annat för att lägga in dem här på bloggen, funkar inte objektivet/linsen på min kamera!! Jag änvände den senast för en vecka sen, och då var det inga problem med den, men nu funkar inte motorn som ska skjuta in/in objektivet, inte heller när man stänger av eller ska zooma! JAG BLIR SÅ SUR, DEN ÄR JU BARA EN MÅNAD GAMMAL!!!

Det betyder ju att jag inte kommer ha någon kamera imorgon eller till helgen, sucks man! 
Förresten, lika bra att jag sriver det nu. Imorgon blir det ingen uppdatering, för direkt efter skolan ska jag till en sångpedagog och sjunga, sedan bara hem och byta om för att sedan dra och fira Josefin, och sedan hem och packa för konfahelgen. Går upp supertidigt, och blir borta till och med söndag. Blir  ingen uppdatering först söndagkväll, tidigast,
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0