30nov

Nu har jag bytt ut blusen, jeansen, skärp och smycken mot mjukisar och en stor skogsgrön stickad kofta.
Hade lite extra sovmorgon imorse, och jag var nog lite för optimistisk med tiden, hade behövt bara fem minuter extra. Men jag fick snällt cykla till skolan i regn.
 Nu har jag en hög med läxor att göra, eller egentligen bara matte och svenska, men det var lite grand att göra, så nu ska jag inte slösa för mucket tid här =)

Har träning ikväll också, så nu krävs koncentration, men jag är rätt motivierad,


Ledsen att den blev felvänd, kom inte på det först jag laddat upp den,
och det tar cirkus... lång tid att ladda upp bilder på denna sega maskin.



Ursöta och romantiska strumpor jag köpte i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0