26nov

Ingen uppdatering igår. Hade ingen lust alls,inte tid heller för den delen och ni måste erkänna att man märker am någon inte vill skriva, det blir lixom tråkigt att läsa?!

Nu har jag suttit med et stort glas iskall blåbärssmoothie, och försökt blogga från min data. Men vi har en ny rauter hemma, vilket betyder nytt närvärk, som vägrar funka på min data!!
Men vi slutade tidigt som vanligt på torsdagar, sista lektionen idrott, och vi spelade en typ av fotboll, wie! Powerwalkade hem sedan, och duschade. Ikväll har jag träning, och sedan hem för att duscha och äta, och sedan är det ju Tomtenatta i Väsby centrum! Ska dit med några vänner, och man lär ju träffa en högmed bekanta där också! =)
Imorogn är det fredag igen,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0