23nov

Åh herregud! Det är ju jul om en månad! Började vi inte skolan efter sommalovet förra veckan?
(okej, jag ska försöka sluta tjata om att tiden går snabbt!)

Men det börjar allt bli dags för julshopping, men jag kommer inte hinna i helgen. Då är det Adventscupen, julmarknad i Missionskyrkan där jag ska hjälpa till, och första advent. Men jag borde börja fundera på julklappar åt dem jag ska köpa till, jag som alltid planerar till och med toabesök typ (okej, liten överdrift)!

Nu ska jag strax iväg till kyrkan, det är nämligen julpyssel, och vi pysslar och bakar till julmarknaden. Jag har träning lite senare, ochhoppas på att mamma kan skjutsa mig dit, direkt från kyrkan. Jag måste nog ta med mina kläder... Det var nog mat där också! =)

Imorgon ska hela klassen in till stan för att besöka kyrkan, moskén och en synagoga. Det tillhörde religionsarbetet vi hade för länge sen, så det blir ingen skola imorgon,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0