20nov

Redan fredag!! Hjälp, vad tiden går! Jag vet, det här är inte första gången jag säger så, men det är verkligen så!!
Senare ikväll har jag match, och det ska bli hur roligt som helst, jag har inte spelat match på flera flera veckor! Fast jag har fruktansvärt ont i armen nu, även lätta rörelser, hoppas jag kan spela utan större problem. Man får hålla sig undan för hårda smällar...
Men den håller på ganska sent, så det blir en trevlig middag innan med familjen, och jag ska titta lite på fysiken. Vi har prov nästa onsdag, och det är bra att börja i god tid, särskilt på sådana ämnen som kräver längre förklaringar och mer tid att plugga.

Imorgon ska jag gå på bio med Frida, vi ska se NEW MOON!!! Idag ändrades nämligen åldersgränsen till 11 år! Wie!! Förra filmen Twilight sattes 15-årsgräns på, men det var från början tänkt en gräns på 11 år. Man överklagade beslutet, men man valde att följa filmbolagets gräns på 15 år. Även New moon skulle från början få 15, men man överklagade också det här, och på allmänhetens premiärdag ändrades gränsen till 11!!
Fantastiskt! Jag har läst alla Twilight-böcker och tycker de är riktigt bra, så jag blir riktigt glad,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0