19nov

Wie, snart helg igen! På skolveckans tidigaste dag slutade vi ännu tidigare istället! Hela klassen utom fem stycken tog nämligen svininfluensavaccinet (långt ord!) och någon nämde att en skolasköterska hade sagt att man inte skulle träna på 48 timmar efter sprutan, så alla gick hem, eftersom det var idrott sista lektionen, och det nog dumt att ha redskap en halvtimma senare... Så jag är hemma tidigt, men jag ska träna ikväll ändå, för jag känner ingenting i armen eller kroppen. Det är ju fotboll, så det är lungt =).
Däremot så hatar jag sjukhus, sprutor, och miljöerna och det, jag blir helt skakig av bara tanken! Men jag är väldigt nöjd med mig själv, för de senaste veckorna har jag varit väldigt lugn, och inte alls tänkt på att det kommer vara obehagligt. Det var just när jag steg in och skulle ta sprutan som först i klassen att ta, som jag blev nervös. Men nu är det över!!

NU sitter jag som vanligt med Spotify och bloggar, läser bloggar och ska eventuellt titta på Andra Avenyn som jagmissade i tisdags! Kanske ska jag sjunga lite grand, läsa i soffan eller svara på frågor i SO:n,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0