13nov

Idag har jag varit världens lyckligaste! Bara sådär, utan anledning. Jag kände det redan när jag gick till bussen på väg till skolan imorse, och jag tänkte att idag får inget göra mig sur, och det har det inte. Humöret har varit TOPP sedan sju imorse! Även om jag kanske gjorde några/något fel på matteprovet, vad gör det?!
På musiken var det bara glädje som kom ut, och på gymnstiken lyckades jag med snygga hopp och volter på trampett, och alla kändes trevliga idag. Fast alla kanske känns trevligare, omman själv bemöter folk på ett trevligt sätt. (Jag menar inte att jag INTE brukar göra det, för det gör jag alltid, men alla borde tänka på det)
Jag gick innanför dörren med ett smil upp till hårfästet efter skolan.
Undrar om allt berodde på att jag äntligen tränade igen igår, det finns inget bättre!

Små saker som gör vardagen bra, jag ser varje dag som en ny dag,
jag är nästan alltid glad, men idag var det överskottsglädje med!

Kommentarer
Postat av: carro

vad glad jag blir av att höra att du är så glad :)

2009-11-15 @ 15:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0